miercuri, 7 martie 2018

Joc parfumat si culori (6) -
Trubadurul surpriza!

Fleur and color on Wednesday este un  joc gazduit de Ella. Este plin de culori, 
arome si multe alte idei interesante!


Sursa


"De ce sunteti asa surprinsi? 
Eu sunt un mic trubadur!
Mai caut inca o casa de discuri
pentru ceea ce creez!
In lumea mea sunt cam rare,
dar lumea este totusi mai mare!
Imi doresc atat de mult sa fac un 'hit',
sa ridic un stadion in picioare...!




Doua sticlute de parfum asortate trubadurului!


Si o adorabila si veche sticluta de parfum, marca Lubin, intitulata "Au soleil".
Si cine sta la soare? O micuta soparla, evident!

 





La Multi Ani de 8 Martie!
Sa fie cu flori, culori, parfum, dragoste!




Flori si culori (5)

20 de comentarii:

  1. Daca ma întalnesc prin gradina cu "trubadurul" tau înghet!
    Ma crezi ca îmi este teama de ... frubaduri?!!! 😅
    Vecinul are un mic iaz în curte spre disperarea mea si placerea lui Mishu! Asta vara mi-a adus un trubadur ... sus în birou! OMG!!! Si acum mi se înmoie genunchii cand îmi amintesc! 😅😅😅😅😅
    Multumesc de participare! Pupici si o seara frumoasa! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😅😅😅😅😅 Nu-mi vine sa cred! Pe cuvant ca e pasnic!
      Iar imaginea m-a amuzat copios! Dar sticlutele mi-au placut mult. Putin cate putin, aflu lucruri surprinzatoare despre creatorii parfumieri!
      O seara frumoasa si tie! Pupici! <3

      Ștergere
  2. broscute si sopârlici, care mai de care mai elegante! :-) Frumoasa prezentare astazi - verde, albastru, rubiniu, coral ☺
    Buchetelul de lalele albe- o incantare pentru ochi si suflet!
    Pupici. O seara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o combinatie de culori care ar putea da roade.
      Asa s-a intamplat, dar e frumoasa!
      Si am constatat ca si o "soparlica" poate fi eleganta!
      Multumesc mult, draga Carmen! Sper ca ziua ti-e minunata!
      Pupici!

      Ștergere
  3. Se spune că oricine poate fi orice vrei. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur e doar un zvon! Nu-l crede! Dar ca fiecare poate fi ce vrea, are mai multi sorti de izbanda!
      O zi simpatica!

      Ștergere
  4. Felicitari pentru,cam lenesul,trubadur,dar mai ales,pentru minunata colectie de "soparlite"adevarate,de pe sticlutele de parfum !"Liubin" e superba,te inspira !
    La multi ani,cu sanatate,bucurii si...inspiratie(foto),draga
    Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc ca o astfel de sticluta, cu mai bine de 100 de ani la activ, este chiar frumoasa. Uneori am senzatia ca parfumul urma recipientului si nu invers... :D
      Sa te bucuri de primavara si de ziua noastra, draga Natalia!
      La Multi Ani... veseli!

      Ștergere
  5. Vaaaaai ce tare e trubadurul ;))). Foarte, foarte simpatic <3!!
    La multi ani de 8 martie :D
    Pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Haios foc!
      La Multi Ani, draga Rux!
      O zi minunata de 8 martie!
      Pupici!

      Ștergere
  6. Hello dear Suzana!
    Such beautiful and unique bottles with the lizard i have never seen before!
    Happy March 8 to all the ladies!Enjoy this day!Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A unique and very old! Lovely indeed!
      Happy March 8, dear Dimi, to you and all your ladies friends!
      Hugs and thank you!

      Ștergere
  7. Trubadurii adevărați și cei de sticlă sunt tare frumoși!

    La mulți ani, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parfumurile nu le cunosc, dar mirajul sticlei este primul lucru care ma atrage. Mi s-au parut tare frumusele sticlutele!
      La Multi Ani, Zina draga! O zi superba sa ai!

      Ștergere
  8. Multumesc, Suzana draga!
    Zile senine iti doresc sa ai, alaturi de cei dragi!
    *
    Fain de tot micul trubadur! :) Si sticlutele de parfum sunt superbe dar si mai mult imi plac vietatile numite soparle, salamandre, serpisori. :)
    Seara frumoasa iti doresc! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am amuzat copios cand l-am descoperit. Si din cauza lui am descoperit si sticlutele. Faine de tot. Nu stiu sa mai fi vazut astfel de modele pe 'viu'.
      O duminica excelenta, Diana draga! Pupici!<3

      Ștergere
  9. O primăvară plină de bucurii, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, Alex draga!
      Bucurii si realizari dragi!

      Ștergere