sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Duzina de cuvinte (150 - 151) -
In cautarea drumului

Cuvintele duzinii150, cu tema - "Cartea sufletului".
coperta, file, calimara, semn, incapatanare, tril, aripa, naivi, inima, speranta, zgomot, siaj

 Cuvintele duzinii151, cu tema - "Cine sunt".
suflet, priviri, oameni, vant, pasi, drag, copac, vise, suras, lume, mirare, timp.

Sursa


Uneori ma cuprinde o imensa mirare cand citesc reflectiile sau studiile unor
oameni cunoscatori ai temelor spirituale complicate, sau cercetatori in domenii
speciale, pe care o sa mi le propun si eu in alte vieti... Ei unesc ideile de  
Suflet - Spirit - Dumnezeire  la fel de firesc ca un tril de pasare sau ca o bataie 
de aripa si, fara a produce vreun zgomot puternic, cuvintele au un siaj   
special cu iz de speranta. 


Sursa

Oricat timp as pasi prin lume, oricate file as citi si reciti cu incapatanare pentru a 
gasi un semn cat de mic, oricate priviri as arunca spre cerul instelat cu vise 
care se recompun  suras drag in inima, mi-ar fi foarte greu sa dau un raspuns la
o intrebare aparent simpla. Cine sunt? 
Oare fac parte dintre cei naivi daca nu pot lega cuvinte potrivite? Le simt purtate
de vant  si chiar daca imbratisez un copac in incercarea de a gasi scara pe care sa
urc pentru a le culege, realizez ca raspunsul este  totusi in mine. A-l gasi insa 
inseamna sa-mi  redescopar propria scriere, realizata cu o pana muiata intr-o  
calimara speciala si care-mi oglindeste trairile - experiente, toate adunate sub 
o coperta pe care straluceste magic un titlu: "Cartea sufletului". 

Dintotdeauna raspunsul asteapta cuminte.
Este acolo, iar misiunea mea este sa-l descopar pentru  a continua scrierea...

Sursa



Despre alte carti si intrebari puteti citi in tabele lui Eddie:
Duzina 150
Duzina151 

 

  

14 comentarii:

  1. Nu mi se pare zimplu deloc să găsim răspunsul la această întrebare. Am bâjbâit şi eu, cu rime, în căutarea lui. Mai caut. Dacă-l găseşti prima si crezi că ar putea fi universal valabil poate mi-l împărtășeşti şi mie. 😆 O seară frumoasă să ai, dragă Suzana! 😚

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum deja ai citit, raspunsul ma asteapta... Cu a-l descifra sunt mici probleme... Cred ca doar intrebarile sunt universal valabile, raspunsurile insa... Daca ar fi aceleasi, poate ca ne-am plictisi un pic! :)
      Un weekend placut si inspirat, Dana draga! 😚

      Ștergere
  2. de cate ori ajung pe pagina ta la vremea "duzinei de cuvinte" stiu ca ma asteapta o lectura pentru care e bine sa-mi iau timp mai mult... Citesc o data, inca o data si înca o data... Postarile tale nu suscita neaparat dezbateri ci mai degraba, invita la meditatie.
    Întrebarea "daca facem parte dintre cei naivi (...)" cred ca ne-o punem toti, pentru ca totul este relativ. Mereu depinde spre ce tindem si cu ce ne comparam, nu-i asa? ☺
    Un weekend minunat iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam ai dreptate! Intr-un fel se ating teme complicate si cuvintele se astern astfel incat sa incerc in primul rand sa-mi explic mie cate ceva. De aceea pun si linkuri conexe cumva temelor. Nu stiu daca sunt citite linkurile pozelor. In general au si ele diverse semnificatii. Poate ca textele uneori imi ies cam dens si de aceea invita la meditatie, asa cum ai spus. Dar incerc sa nu le fac prea lungi... ☺☺☺
      Cred ca e bine sa tindem cat mai departe pentru a nu ne plictisi. Cu comparatiile e si mai complicat... daca nu gasim modele potrivite! ☺☺☺
      Un weekend excelent si tie, draga Carmen!

      Ștergere
  3. Suntem în continuă schimbare. Oricâte răspunsuri am găsi și oricât de corecte, ele nu sunt niciodată definitive.
    O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai citeam din cafeneaua de marti. Se pare ca am inceput sa am alte unitati de timp. Dar voi reveni maine!

      Datorita schimbarilor permanente, dupa cum bine zici si raspunsurile au relativitatea lor. Totusi, trebuie gasit firul rosu calauzitor, pe care il consider a fi menirea noastra. Sunt tentata sa spun ca aceasta menire nu se schimba. Dar trebuie descoperita.

      O duminica frumoasa si tie, draga Carmen!

      Ștergere
  4. Este greu de aflat, ca și în Wind River ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cam paralela cu filmele! :)
      Dar e musai de aflat, ca altfel ne pierdem prin hatisuri! ;)

      O duminica placuta!

      Ștergere
  5. Cred ca pentru tine ar fi valabile versurile lui Cosbuc ...
    "Sunt suflet în sufletul neamului meu ... Sunt inimă-n inima neamului meu ... Tu focul, dar vântul ce-aprinde sunt eu, ... Pe marginea lumii-ntre viaţă şi-apus..."

    Iti doresc o duminica placuta! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasa poezia lui Cosbuc. Interesanta rezonanta dintre ea si textul meu, prin gandul tau!
      Sper ca ziua iti este frumoasa, Ella draga!
      Pupici! <3

      Ștergere
  6. We stumbled over here from a different web page and thought I might check things out.
    I like what I see so now i'm following you. Look forward to exploring your web page again.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and thoughts!
      Next time let me know about your blog. As "anonim" you entered in the spam area! :D
      Hope you enjoy!

      Ștergere